⚠ 31-latek z ciężkim poparzeniem przełyku. Policja: woda Żywioł Żywiec Zdrój może być zatruta

Dyskusja dla wiadomości: ⚠ Zatruta może być woda Żywioł Żywiec Zdrój. 31-latek z poparzeniem przełyku.


  • Anonim (AN0bxa), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    No wiecie co.Jak człowiek nie wie co spożyje. A idz pan panie do dupy.

  • Anonim (ArevQq), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    (AN0bxa) napisał(a):

    No wiecie co.Jak człowiek nie wie co spożyje. A idz pan panie do dupy.

    Ameba?

  • Anonim (A81Gmg), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sabotaz?????

  • Anonim (AN0bxa), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ArevQq) napisał(a):

    Ameba?

    Nie można nic napisac bo wszędzie czatuje jakiś troll.Ciekawe czy byłbyś taki dowcipny gdyby to tobie się przytrafiło.

  • Anonim (ANG9KW), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    A matki dzieciom tę wodę dają!!!

  • Anonim (ej7KBX), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ciekawe czy jakis pracownik nie dostal wypowiedzenia w pracy w rozlewni.

  • Anonim (A81uiM), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    W ojcu mateuszu tez tak bylo :-)/moze zadzwoncie do ksiedza:-) mateusza pomoze

  • Anonim (ekhMok), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    to tak samo z wódą ze sklepu, na drugi dzień cię łeb boli a bimber spoko ....

  • Anonim (ArevQq), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    (AN0bxa) napisał(a):

    Nie można nic napisac bo wszędzie czatuje jakiś troll.Ciekawe czy byłbyś taki dowcipny gdyby to tobie się przytrafiło.

    Przeczytaj najpierw komentarz który zacytowałam a potem oceniaj.

  • Anonim (AE4gO9), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Już wiadomo, skąd straż i policja była po godz.8.00 przy TechBolu. Masakra

  • Anonim (AN0bxa), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ArevQq) napisał(a):

    Przeczytaj najpierw komentarz który zacytowałam a potem oceniaj.

    To nie dotyczyło Ciebie.

  • Anonim (ALU6Re), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Trzeba bardzo uważać , chronimy dzieci rodzice !

  • Anonim (ANuQhM), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    ale bym sadzil ta firme ze do konca zycia zeby sie nie wyplacili

  • Anonim (AE7FGb), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    gdzie mozna zakupić zgrzeweczke ...........mam teściowa na utrzymaniu chętnie dam ...........wody .Może bedzie z tydzień czasu spokojniejsza

  • Anonim (AE7fya), 6 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    W sklepie były butelki tylko z partii sierpniowej. Czyżby kolejny bolesławiecki naciągacz odszkodowań? A może tatuś ma już dosyć synka i mu wode podmienił :)

  • 1
  • 2