Przed świętami zadzwoniłem do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów w Bolesławcu z prośbą o poradę. Otóż zapytałem, co mogę zrobić gdy zapłaciłem za towar i przez blisko dwa miesiące nie otrzymuję towaru. Pan Rzecznik w krótkich słowach poinstruował mnie, że mam cierpliwie czekać a na moją sugestię czy nie jest to oszustwo, które powinno się zgłosić na Policę usłyszałem, że "wygaduję głupoty". W ogóle, to Pan Rzecznik miał chyba zły dzień, bo był dość nieuprzejmy i zachowywał się tak, jakby zapomniał, po co został powołany na to stanowisko. Nie wiem, czy jest to funkcja społeczna czy też płatna, ale urzędnikowi nie przystoi obrażanie petentów. W końcu to z naszych podatków jest utrzymywany ten Urząd i chcielibyśmy być traktowani poważnie.
Andrzej Kaźmierczak
Pomoc Rzecznika
-
Andrzej (eTxG4J), 2017-01-04 09:41 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
anonim (hjNOi), 2017-01-04 17:04 Cytuj Zgłoś nadużycie
Kontaktowałam się z Panem rzecznikiem przed Sylwestrem i udzielił mi konkretnej odpowiedzi.Wszystko bylo ok.
Reklama