temat trochę odświeżony, dotyczy człowieka widmo rozpatrującego reklamacje obuwia składane w sklepie fenix. Czy ktoś w ostatnim czasie miał podobny przypadek odmowy reklamacji "markowego" obuwia, które rozpada się po krótkim czasie, przez pana Wieloch K.
Reklamacje w sklepie Fenix
-
pawel-bujak, 2017-03-17 18:20 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
anonim (V32xg), 2017-03-17 18:58 Cytuj Zgłoś nadużycie
Może nie w ostatnim czasie ale miałem taki przypadek.
Kupiłem buty w jednym z bolesławieckich sklepów obuwniczych . Buty (podeszwa) wykruszyła się pierwszego dnia jak pianka , sklep przyjął buty do reklamacji i wysłał podobno do swojego rzeczoznawcy . Po ok 2 tygodniach buty wróciły z opisem że wina użytkownika i reklamacja nie uznana .Dodam, że nie były to buty robocze tylko "do garnituru" i rozpadły się na kostce w rynku.
Udałem się do rzecznika praw konsumenta ( w rynku) gdzie uzyskałem adres do niezależnego rzeczoznawcy . zapłaciłem za ekspertyzę i przesyłkę (w dwie strony) 100+ 40 zł .
Po około 2 tygodniach buty i ekspertyza wróciły . okazało się że materiał użyty na podeszwę nie powinien być używany do produkcji butów , bo jest za miękki i zbyt kruchy.
Wróciłem oczywiście do sklepu zostawiając buty i ekspertyzę . Po tygodniu zwrócili mi za buty ok.160 zł , koszty ekspertyzy 100 i koszty wysyłki 40 zł. Kosztowało mnie to trochę czasu i pieniędzy , ale zwrócili mi za wszystko . Pazerność kosztowała ich prawie raz tyle.
Reklama