Diagnosta

  • AjWoVh, rok temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Czy w Bolesławcu jest diagnosta , który sumiennie ustawia światła mijania . Ostatnio zjeździłem cztery stacje diagnostyczne . Na każdej gościu tą maszynką przejeżdża z prawa do lewa to już standard i mówi ok . Prawa lampa jak świeciła niżej tak świeci . Mówię może w prawo lub w lewo , nie jest ok. Jestem przejazdem w Legnicy podkusiło mnie . Zupełnie inne podejście mechanika do tematu . Do każdej lampy osobno ustawia urządzenie do ustawienia świateł . Nie , że ustawia raz na środku , a potem przejeżdża od jednej do drugiej . Każda z osobna jest sprawdzana czy jest idealnie na wprost . Obecnie mam super ustawione .

  • An2qpQ, rok temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    szukac mechanika do ustawienia świateł to już trzeba być niepełnosprawnym umysłowo.

  • AjWoVh, rok temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Niepełnosprawnym umysłowo trzeba być nie rozumieć tego co się czyta . Skoro powiedziano mi , że tak ma być to dałem sobie luz . Oczywiście dyskomfort jazdy był . Przypadek sprawił , że zostały ustawione prawidłowo . A samo ustawienie u nas i podejście , to inna sprawa . Rzeczywiście , większość diagnostów podchodzi do tego bez umysłu . A to przecież ma olbrzymi wpływ na bezpieczeństwo .

  • AN0oVu, rok temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    A na jakiej podstawie stwierdziłeś, że w Legnicy dobrze ci ustawił skoro nawet nie wiesz po co diagnosta zaczyna ustawiając przyrząd od środka pojadzu i dopiero reguluje lampy. Wystarczyło zapytać diagnosty to by ci wytłumaczył że należy ustawić oś optyczną przyrządu równolegle do osi wzdłużnej pojazdu. Wykorzystuje się tutaj bazowanie na stałych, symetrycznie położonych punktach nadwozia używając wizjera umieszczonego na górze wspornika urządzenia pomiarowego.Wniosek prosty skoro w Legnicy tego nie zrobił to masz światła za nisko lub za wysoko

  • AjWoVh, rok temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tak , zaczyna od tego wizjera na górze , zgadza się . Po czym zaczyna od lewej, ok. następnie przejeżdża do prawej , i tu jest błąd . Powinien ponownie zacząć od środka sprawdzić górny tzw wizjer i do prawej . Czyli za każdym razem z osobna dla każdej lampy . Przejeżdżając rutynowo od światła do światła , nie ustawi ich precyzyjnie . Zawsze będzie zwiększone ryzyko błędu .