Starszy mężczyzna wjechał w sygnalizację świetlną

Dyskusja dla wiadomości: Starszy mężczyzna wjechał w sygnalizację świetlną.


  • Anonim (ANG7xr), 2016-01-14 18:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    od momentu otrzymania emerytury czy renty powinni kierować takie osoby na psychotesty !!!!

  • Anonim (ekhtA5), 2016-01-14 19:01 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sam się skieruj na badania psychotechniczne !

  • Anonim (ALlL1J), 2016-01-14 19:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    badania to powinny być już na wstępie na kurs,

  • Anonim (dRj0El), 2016-01-14 20:00 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Podobne rozważanie można odnieść do młodych kierowców gdyż to oni są w wiekszości sprawcami zdarzeń drogowych i to często z tragicznym skutkiem

  • Anonim (A81bjx), 2016-01-14 20:00 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kiedyś na tym skrzyżowaniu starsza Pani wjechała w autobus bo go nie zauważyła. No cóż, zdarza się, życie.

  • Anonim (AE7Fdz), 2016-01-14 20:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zarówno bardzo młodzi jak i starsi powinni być pod "cenzurą'

  • Anonim (e3afAd), 2016-01-14 20:33 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ale dziadek trzasnął w sygnalizator, przejechał po nim, wyszedł z babcią z auta, popatrzył na auto, wsiadł do samochodu i ... odjechał. Auto bez uszczerbku, sygnalizator cały do wymiany.

  • Reklama

  • Anonim (Are5ol), 2016-01-14 20:37 Cytuj Zgłoś nadużycie

    prawo jazdy od 21 roku, dodatkowe badania po 65 roku...

  • Anonim (ANyWfa), 2016-01-14 20:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dziadkom zdarza sie czasem wykręcić jakiś numer, ale częściej numery wykrecaja kierowcy młodzi u których buzuje andrenalina

  • Anonim (An2qsK), 2016-01-14 22:19 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ANyWfa) napisał(a):

    Dziadkom zdarza sie czasem wykręcić jakiś numer, ale częściej numery wykrecaja kierowcy młodzi u których buzuje andrenalina

    Właśnie ,masz rację,to ta "andrenalina" winna wszystkiemu bo tak buzuje i buzuje jak głupia:D

  • Anonim (AKcLkC), 2016-01-14 22:33 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Rondo i po problemie.Ha!

  • Anonim (qf8u8), 2016-01-14 22:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Gość ANG7xr, ok. 4 godziny temu
    od momentu otrzymania emerytury czy renty powinni kierować takie osoby na psychotesty !!!!

    To powinno zależeć od wieku, a nie od momentu otrzymania pieniędzy z ZUS. Na rentę i emeryturę idą nie tylko starsi ludzie.

  • Anonim (AL0j8l), 2016-01-14 23:06 Cytuj Zgłoś nadużycie

    przyczyną utonięć jest woda
    przyczyną wypadków drogowych jest samochód
    ludzie starsi są najbardziej bezpiecznymi uczestnikami
    ruchu drogowego
    ludzie w wieku 20 lat do 40 lat to wiek ,który powodują
    najwięcej wypadków drogowych to współcześni KAMIKADZE
    siadają za kierownicami wypasionych aut aby zabić lub zginąć,

  • Anonim (ALlzTI), 2016-01-15 00:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie można uogólniać jakoby wszyscy starsi kierowcy byli niebezpieczni bo tak wcale nie jest. Także nie wszyscy młodzi są niebezpiecznymi kierowcami. Istnieje w Polsce system ewidencji punktów karnych za wykroczenia drogowe, który jest ewidencją kierowców nieprzestrzegających przepisów, będących winnymi zdarzeń drogowych itd. Dla zwolenników prewencyjnych badań można by określić po jakich zdarzeniach lub po jakiej ilości "zebranych" punktów karnych należałoby kierowcę poddać badaniom lekarskim. Aby zadowolić zwolenników większych restrykcji wobec niesfornych kierowców można by też rozważyć zmniejszenie normy punktów karnych np. z 24 do 16 zmuszających do poddania kierowcy ponownemu egzaminowi sprawdzającemu. Nie trzeba uogólniać, nie trzeba robić żadnej rewolucji tylko wykorzystać. może nieco dostosować, i egzekwować to co jest prawnie już stosowane.

  • Anonim (ALlzTI), 2016-01-15 00:38 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (ALlzTI) napisał(a):

    Nie można uogólniać jakoby wszyscy starsi kierowcy byli niebezpieczni bo tak wcale nie jest. Także nie wszyscy młodzi są niebezpiecznymi kierowcami. Istnieje w Polsce system ewidencji punktów karnych za wykroczenia drogowe, który jest ewidencją kierowców nieprzestrzegających przepisów, będących winnymi zdarzeń drogowych itd. Dla zwolenników prewencyjnych badań można by określić po jakich zdarzeniach lub po jakiej ilości "zebranych" punktów karnych należałoby kierowcę poddać badaniom lekarskim. Aby zadowolić zwolenników większych restrykcji wobec niesfornych kierowców można by też rozważyć zmniejszenie normy punktów karnych np. z 24 do 16 zmuszających do poddania kierowcy ponownemu egzaminowi sprawdzającemu. Nie trzeba uogólniać, nie trzeba robić żadnej rewolucji tylko wykorzystać. może nieco dostosować, i egzekwować to co jest prawnie już stosowane.

    P.S. Wiek kierowcy nie ma tu nic do rzeczy!

  • 1
  • 2

Reklama