Koniec bezpośredniego połączenia Bolesławiec–Warszawa

Dyskusja dla wiadomości: Koniec bezpośredniego połączenia Bolesławiec–Warszawa.


  • Juri (ekht2V), 2017-02-24 13:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Chore. Likwidacja tego połączenia to zło totalne.

  • Rysiu (ALU66C), 2017-02-24 13:51 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pociąg + z Wrocławia Polski bus = 65 zł Pociąg bezpośredni do W-Wy 133 zł ,Pociąg do Wrocławia 24 zl = połączenie lotnicze z Wrocławia 9 zł - 45 zł w tygodniu zależnie od dnia .

  • Piotr (ANUZLH), 2017-02-24 15:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie ma się co dziwić, że frekwencja była niska. Bilety do Warszawy na pociąg EIC są bardzo drogie. Taniej jest pojechać z przesiadką we Wrocławiu. Pociągi IC i TLK są o połowę tańsze.od EIC i EIP (Pendolino).

  • ~A~ (vZQa8), 2017-02-24 18:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Często korzystałam z tego połączenia do Warszawy! Jedyny pociąg bezpośredni i nawet to zlikwidują! To jest jakiś absurd. Może i nie było tanio ale wygodnie i bez żadnych przesiadek.

  • Era (ANynDG), 2017-02-24 18:41 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Myślę,że lepsze by było połączenie do Warszawy przez łódź, a nie przez Częstochowę i , oczywiście , trochę tańsze!

  • anonim (ANUZLH), 2017-02-24 19:56 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pociąg IC "Konopnicka", który od czerwca ma być wydłużony do/z Węglińca kursuje do/z Białegostoku. tak więc przed wakacjami Bolesławiec zyska bezpośrednie połączenie z Podlasiem przez Łódź i Warszawę. Moim zdaniem zmiana na lepsze.

  • bystrzak2000 (AEtrWq), 2017-02-24 22:00 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jedyna słuszna decyzja. Jednego muchowoza mniej. Powinni jeszcze zlikwidować pociągi do Drezna, które tak samo wożą powietrze. A IC Konopnicka przetrasować z Wrocławia do Jeleniej Góry. Tamtą linią jeździ dużo więcej ludzi, więc na pewno frekwencja by była.

  • Reklama

  • Admc (AEtrWq), 2017-02-24 22:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Skoro "Łużyce" jeździły puste to po co "Konopnicka" na tej linii? PKP IC nie uczą się na błędach. Tak jak napisał "bystrzak2000", "Konopnicką" należałoby puścić do Jeleniej Góry a nie do jakiegoś Węglińca w środku Borów Dolnośląskich.

  • Jakub Adamczyk (AEtrWq), 2017-02-24 22:06 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ten pociąg to chyba tylko dla kolejarzy. Tak się w Polsce wywala pieniądze na bezsensowne pociągi. Tak samo ktoś sobie wymyślił bezpośrednie pociągi do Drezna i teraz marszałek płaci grubą kasę niemcom za wynajem jednostek. Tak jakby nie można było jechać z przesiadką. Tak samo do Warszawy albo Łodzi spokojnie można przesiąść się we Wrocławiu. Wywalanie pieniędzy w błoto.

  • breslauer (evaZhg), 2017-02-25 10:07 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Jakub Adamczyk (AEtrWq) napisał(a):

    Ten pociąg to chyba tylko dla kolejarzy. Tak się w Polsce wywala pieniądze na bezsensowne pociągi. Tak samo ktoś sobie wymyślił bezpośrednie pociągi do Drezna i teraz marszałek płaci grubą kasę niemcom za wynajem jednostek. Tak jakby nie można było jechać z przesiadką. Tak samo do Warszawy albo Łodzi spokojnie można przesiąść się we Wrocławiu. Wywalanie pieniędzy w błoto.

    należałoby ją puścić do Jeleniej Góry ale przez Węgliniec,Lubań i Gryfów! Trasa Wrocław-Wałbrzych-Jelenia ma wystarczającą liczbę połączeń.

  • breslauer (evaZhg), 2017-02-25 10:10 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Juri (ekht2V) napisał(a):

    Chore. Likwidacja tego połączenia to zło totalne.

    dopóki chora taryfa ekspresowa będzie obowiązywała w pociągach EX/EIC/EIC Pendolino będą one wozić powietrze. W Czechach obowiązuje jedna normalna taryfa i tak też powinno być u nas.
    Dlatego zmiana jest na lepsze - pociąg w normalnej taryfie pospiesznej to lepsze rozwiązanie. Inna sprawa że tu jest potrzebny bezpośredni pociąg z Przemyśla i Warszawy do Zgorzelca.

  • Ralny (AMhadx), 2017-02-25 15:16 Cytuj Zgłoś nadużycie
    breslauer (evaZhg) napisał(a):

    należałoby ją puścić do Jeleniej Góry ale przez Węgliniec,Lubań i Gryfów! Trasa Wrocław-Wałbrzych-Jelenia ma wystarczającą liczbę połączeń.

    Bez sensu. Kto ci będzie jeździł z Wrocławia do Jeleniej Góry naokoło przez Węgliniec? To może jeszcze przez Hongkong? Ten pociąg należałoby przetrasować najkrótszą drogą, tj. przez Jaworzynę Śląską i Wałbrzych.

  • gastarbeiterka z Goerlitz (AMhadx), 2017-02-25 15:20 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Cha, cha! Chyba najbardziej porąbana relacja pociągu. Z Warszawy do 2-tysięcznego Węglińca w sercu Borów Dolnośląskich. 90% mieszkańców Warszawy nawet nie wie gdzie leży Węgliniec.Ten pociąg powinien jeździć maksymalnie przez 1 miesiąc w roku. W październiku. Będzie woził grzybiarzy do Borów Dolnośląskich. A przez pozostałe miesiące roku powietrze.

  • ela, 2017-02-25 17:07 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Po co mi taki pociąg, na który nie mogę kupić biletu w kasie na naszym dworcu.

  • Desiro2 (jWS7N), 2017-02-25 17:25 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Powinni jeszcze zlikwidować wszystkie pociągi z Wrocławia do Drezna wożące samą obsługę i świeże niemieckie powietrze. Jak wynika z danych Kolei Dolnośląskich średnio podróżuje nimi 5 osób na skład: http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/52219/Wroclaw-Drezno-z-sukcesem

    Dość marnowania pieniędzy na kolei na pociągi dla much!

Reklama