Czy to koniec negatywnego szufladkowania uczniów w liceach?

Dyskusja dla wiadomości: Czy to koniec negatywnego szufladkowania uczniów w liceach?.


  • Anonim (hjNr6), 2015-09-21 19:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    >> Przedsiębiorstwo, fabryka itp. bez dyrektora - pewnie dzialoby się i efekty by były echh!>Uczniowie - cóż można wnioskować,że aż dwie może trzy osoby- to też liczba mnoga wypowiadają się w imieniu wszystkich>Audyt z reżyserią i scenariuszem? Przepraszam , ajki miał być - zrobiony spontanicznie?>Jeśli chodzi o rzetelność audytu - niestety nie macie pojęcia o tym, jaki jest proces .>Pocieszający jest fakt,że lubicie się uczyć i tak bardzo martwicie się tym ,że straciliście aż jeden dzień nauki , sprawdzianów- ale jesteście wszyscy zdolni i napewno nadrobicie. W przerwie proponuję obejżeć i posłuchać:

  • Anonim (AN0jH6), 2015-09-21 19:55 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (qvaPD) napisał(a):

    Gadanie do ściany. Ok, szkoła jest cudowna, a my jesteśmy niewdzięczni i nie mamy pojęcia o realiach. Dyskusja na tej stronie nigdy nie ma sensu.

    PS "Obejżeć"? Naprawdę?

    Prawda. Niestety zawsze tak jest. 'Konflikt pokoleń, hihi'. Nasze zdanie jest traktowane jako wypowiedzi niedoświadczonych dzieci. To samo było pod postem o wizycie p. Ministry. Szkoda tylko, że o szkole i audycie wypowiadają się pozytywnie tylko Ci, co oglądali go z boku. No nic. Hura certyfikat, będzie miało sie co kurzyć.

  • Anonim (hjNr6), 2015-09-21 19:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przepraszam, na jakiej podstawie ograniczają Państwo moją osobistą, konstytucyjną wolność słowa, wycinając moje wypowiedzi?

    ,,Przedsiębiorstwo, fabryka itp. bez dyrektora - pewnie dzialoby się i efekty by były echh!"
    Porównanie jakże trafne, jednak odnosi się do złej osoby. Rzeczonym 'dyrektorem fabryki' nie jest bynajmniej p. Mirosław Sakowski. Nie przyłożył się do żadnych działań w szkole. Uczniowie wszystkie własne eventy, typu przedstawienia w teatrze, organizowali przy pomocy i koordynacji p. Daniel. Jeżeli uczniowie mają do załatwienia jakąś sprawę idą z tym do wicedyrektorki,p. Bowszyc, która w mojej opinii zdecydowanie lepiej wypada pod względem kontaktu z uczniami od p. dyrektora.

    ,,Uczniowie - cóż można wnioskować,że aż dwie może trzy osoby- to też liczba mnoga wypowiadają się w imieniu wszystkich"
    Mogę Pana/Panią spokojnie zapewnić, że jest to opinia demokratycznej większości, jeśli nie wszystkich uczniów. I dalej jest bardziej wiarygodna od artykułu, bo pochodzi od osób bezpośrednio zaangażowanych, których to dotyczyło.

    ,,Audyt z reżyserią i scenariuszem? Przepraszam , ajki miał być - zrobiony spontanicznie?"
    Nikt nie wymagał spontaniczności, ale RZETELNEGO przedstawienia sprawy. Tym bardziej, że sam zaangażowany p. dyrektor, któremu najbardziej zależało na otrzymaniu certyfikatu, nie przyłożył się do tego w najmniejszym nawet stopniu.

    ,,Jeśli chodzi o rzetelność audytu - niestety nie macie pojęcia o tym, jaki jest proces ."
    Widzieliśmy (a raczej - nie widzieliśmy) brak działań w naszej szkole. I mieliśmy porównania z farsą odegraną w dniu audytu. Śmiem twierdzić, że jako teoretycznie bezpośrednio zaangażowani w rzeczony projekt, mieliśmy wgląd w jego przebieg w trakcie trwania roku szkolnego (a rac zej jego brak) - i na podstawie tych BEZPOŚREDNICH doświadczeń mamy pełne prawo oceniać 'rzetelność' tego certyfikatu.

    ,,Pocieszający jest fakt,że lubicie się uczyć i tak bardzo martwicie się tym ,że straciliście aż jeden dzień nauki , sprawdzianów- ale jesteście wszyscy zdolni i napewno nadrobicie. W przerwie proponuję obejżeć i posłuchać:"
    Humanistyczna klasa maturalna miała na ten dzień, zaplanowaną z dużo większym wyprzedzeniem, próbną maturę z j. polskiego, mat-fiz miał sprawdzian z matmy. Ten niepotrzebny nikomu z nas do szczęścia audyt doprowadził do znacznej dezorganizacji tychże planów.

    P. S. W przewie pomiędzy wypisywaniem bzdur nt. audytu i idealizacji 2 LO proponuję znaleźć słownik i przyjrzeć się, dokładnie obejrzeć pisownię słowa obejRZeć.

    P. S. 2 Co do wątpliwości czy komentarze zamieszczają tu uczniowie, nie ulega żadnej wątpliwości. Któż inny tyle by wiedział o szkole?

  • Anonim (hj5c0), 2015-09-21 20:01 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Gratulacje Panie dyrektorze. Wspaniały sukces. Szkoły i Pana.

  • Anonim (hj5c0), 2015-09-21 20:07 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Autorów komentarzy można poznać. Uczniowie dzisiaj mieli spotkanie z dyrektorem. Dyrektor podziękował wszystkim zaangażowanym w przygotowanie audytu o czy piszący te bzdety nie wiedziały. Stąd wnioskuje, że to piszą osoby zainteresowane zmianą dyrektora.

  • Anonim (eQPJzV), 2015-09-21 20:11 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (euuDJH) napisał(a):

    Gość euuDJH napisał(a):

    Wyniki matur sa zależne od ucznia i nauczyciela to fakt! Czy wojsko wygrywa bitwę bez dobrego kapitana? Czy statek dopłynie do portu bez doświadczonego kapitana? Czy...?

    Porównania barwne, ale w tym przypadku niepasujące do rzeczywistości. Przykrość.

    ok niech bedzie tak: Przedsiębiorstwo, fabryka itp. bez dyrektora - pewnie dzialoby się i efekty by były echh!

    Gość vrY08 napisał(a):

    Nie. Krytyka odnosi się do audytu. Do wyreżyserowanych cudów na kiju Sz. P. Dyrektora. Proszę czytać ze zrozumieniem.
    Powtórzę jeszcze raz to, co usunęliście w moim poprzednim komentarzu (ograniczając przy tym moją wolność słowa) - cały ten audyt, WSZYSTKO CO SIĘ PODCZAS NIEGO wydarzyło, było udawane, wyreżyserowane. Nikt nie wiedział po co ten audyt, nikt nie wiedział o co chodzi z tym wspieraniem uzdolnien, ba! Wielu pierwszy raz słyszało tę nazwę. Klasy maturalne, którym OBIECANO że nie będą angażowane w żadne apele etc. Na szybko przygotowywało jedzenie i pisało scenariusz. Cały audyt zorganizowali uczniowie z niewielkim udziałem nauczycieli. Dyrektor nie kiwnął palcem.
    Ponawiam pytanie - czy istotnych nie dziwi krytyka samych uczniów tej szkoły? To najdobitniej pokazuje jak 'wiarygodny' i 'rzetelny' jest ten certyfikat.

    Uczniowie - cóż można wnioskować,że aż dwie może trzy osoby- to też liczba mnoga wypowiadają się w imieniu wszystkich. Nie wiedzieliście co to jest wspieranie uzdolnień? To już wiecie . Audyt z reżyserią i scenariuszem? Przepraszam , ajki miał być - zrobiony spontanicznie? Dyskoteka w Imperium też ma scenariusz
    Jeśli chodzi o rzetelność audytu - niestety nie macie pojęcia o tym, jaki jest proces .
    Pocieszający jest fakt,że lubicie się uczyć i tak bardzo martwicie się tym ,że straciliście aż jeden dzień nauki , sprawdzianów- ale jesteście wszyscy zdolni i napewno nadrobicie. W przerwie proponuję obejżeć i posłuchać:

    W końcu wieczór chłodny to pasuje

    Kurcze! Pomimo tego, że jestem w liceum, prawie dorosły ze mnie człowiek- to jednak tę piosenkę mogę śpiewać dzień i noc!
    MAM TĘ MOC! MAM TĘ MOC!

  • Anonim (euuDJH), 2015-09-21 20:11 Cytuj Zgłoś nadużycie
    (hjNr6) napisał(a):

    Przepraszam, na jakiej podstawie ograniczają Państwo moją osobistą, konstytucyjną wolność słowa, wycinając moje wypowiedzi?

    ,,Przedsiębiorstwo, fabryka itp. bez dyrektora - pewnie dzialoby się i efekty by były echh!"
    Porównanie jakże trafne, jednak odnosi się do złej osoby. Rzeczonym 'dyrektorem fabryki' nie jest bynajmniej p. Mirosław Sakowski. Nie przyłożył się do żadnych działań w szkole. Uczniowie wszystkie własne eventy, typu przedstawienia w teatrze, organizowali przy pomocy i koordynacji p. Daniel. Jeżeli uczniowie mają do załatwienia jakąś sprawę idą z tym do wicedyrektorki,p. Bowszyc, która w mojej opinii zdecydowanie lepiej wypada pod względem kontaktu z uczniami od p. dyrektora.

    ,,Uczniowie - cóż można wnioskować,że aż dwie może trzy osoby- to też liczba mnoga wypowiadają się w imieniu wszystkich"
    Mogę Pana/Panią spokojnie zapewnić, że jest to opinia demokratycznej większości, jeśli nie wszystkich uczniów. I dalej jest bardziej wiarygodna od artykułu, bo pochodzi od osób bezpośrednio zaangażowanych, których to dotyczyło.

    ,,Audyt z reżyserią i scenariuszem? Przepraszam , ajki miał być - zrobiony spontanicznie?"
    Nikt nie wymagał spontaniczności, ale RZETELNEGO przedstawienia sprawy. Tym bardziej, że sam zaangażowany p. dyrektor, któremu najbardziej zależało na otrzymaniu certyfikatu, nie przyłożył się do tego w najmniejszym nawet stopniu.

    ,,Jeśli chodzi o rzetelność audytu - niestety nie macie pojęcia o tym, jaki jest proces ."
    Widzieliśmy (a raczej - nie widzieliśmy) brak działań w naszej szkole. I mieliśmy porównania z farsą odegraną w dniu audytu. Śmiem twierdzić, że jako teoretycznie bezpośrednio zaangażowani w rzeczony projekt, mieliśmy wgląd w jego przebieg w trakcie trwania roku szkolnego (a rac zej jego brak) - i na podstawie tych BEZPOŚREDNICH doświadczeń mamy pełne prawo oceniać 'rzetelność' tego certyfikatu.

    ,,Pocieszający jest fakt,że lubicie się uczyć i tak bardzo martwicie się tym ,że straciliście aż jeden dzień nauki , sprawdzianów- ale jesteście wszyscy zdolni i napewno nadrobicie. W przerwie proponuję obejżeć i posłuchać:"
    Humanistyczna klasa maturalna miała na ten dzień, zaplanowaną z dużo większym wyprzedzeniem, próbną maturę z j. polskiego, mat-fiz miał sprawdzian z matmy. Ten niepotrzebny nikomu z nas do szczęścia audyt doprowadził do znacznej dezorganizacji tychże planów.

    P. S. W przewie pomiędzy wypisywaniem bzdur nt. audytu i idealizacji 2 LO proponuję znaleźć słownik i przyjrzeć się, dokładnie obejrzeć pisownię słowa obejRZeć.

    P. S. 2 Co do wątpliwości czy komentarze zamieszczają tu uczniowie, nie ulega żadnej wątpliwości. Któż inny tyle by wiedział o szkole?

    Fakt obejŻeć a powinno być obejrzeć- niestety dysortografia- pracuję nad tym, ale to dobry znak , bo macie zdolności do zrozumienia zasad ortografii z czym ja mam problem ;-) lol
    Ale warto obejRZeć i posłuchać, bo macie tę moc !
    Panie Dyrektorze - jest Pan sterem tej szkoły - nauczyciele fantastyczni, uczniowie inteligentni i zdolni.
    Ten Jacek -pięknie z uśmiechem układa kostkę, dziewczyny śpiewają wszystko wyreżyserowane - wyglądają na "zmuszonych" do występu?!
    Dyrektorze GRATULACJE! SUKCES na miarę wojewodztwa , bo aż... 54 szkoły tak są zdolne ,że wyreżyserowały swój spektakl.
    Coż malkontenci - przyslowie jedno : nie s...a się do własnego gniazda!

  • Reklama

  • Anonim (AN0yyR), 2015-09-21 20:12 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dyrektor łaskawie podziękował? A wcześniej nie pytał się o zdanie, tylko kazał kłamać i robić całe to przedstawienie. Taaaak to my przeciwnicy wyborczy p. Dyrektora, gratuluję spostrzegawczości.
    Głupota ludzka nie zna granic.

  • Anonim (AN0jH6), 2015-09-21 20:20 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jak, powtarzam, jak można oceniać wydarzenia w szkole nie uczestnicząc w nich? Jak można oceniać postawę ludzi na apelu? Dobrze się chyba bawili, każdy by się bawił, robili to co lubią.. ale czy to oznacza konieczność użycia sarkazmu co do spektaklu 54 innych szkół? Czy naprawdę aż tak bardzo zdanie uczniów, którzy się tu wypowiadają, nie ma znaczenia? 'Nie s..c do własnego gniazda'? I to jest podsumowanie dezaprobaty młodzieży co do wydarzeń we własnej szkole? Im więcej ludzi, tym mniej człowieczeństwa.

  • Anonim (hj5c0), 2015-09-21 20:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wielki sukces. Gratulacje dla 2 Liceum, nauczycielom, uczniom i rodzicom należą się wielkie słowa uznania. Dyrektorze jest PAN Świetnym dyrektorem.

  • grażyna, 2015-09-21 20:36 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Uczniowie, którzy piszecie te posty: łatwiej jest protestować niż coś zmienić. Szczególnie w demokracji, gdzie trzeba do swojego zdania przekonać wiele osób. Łatwiej wzbudzić strach lub niecheć, skrytykować czyjąś pracę, niż zobaczyć w niej coś dla siebie pozytywnego, coś do wykorzystania i budować razem z kimś. My (nasz portal) budujemy. Między innymi też wartość i rangę miejsca w ktorym się uczycie. Im lepsza jest ta szkoła, im ma lepszą opinię, tym Wy na tym korzystacie. Nikt na studiach nie będzie pytał, czy w szkole podczas audytu ktoś robił kanapki. Jesli II LO wyrobi sobie dobrą markę, wtedy Wy, Absolwenci, skorzystacie na tym wymiernie. Mam nadzieję, że piszę prosto, jasno i zrozumiale. Pozdrawiam

  • Anonim (eQPJzV), 2015-09-21 20:39 Cytuj Zgłoś nadużycie
    grażyna napisał(a):

    Uczniowie, którzy piszecie te posty: łatwiej jest protestować niż coś zmienić. Szczególnie w demokracji, gdzie trzeba do swojego zdania przekonać wiele osób. Łatwiej wzbudzić strach lub niecheć, skrytykować czyjąś pracę, niż zobaczyć w niej coś dla siebie pozytywnego, coś do wykorzystania i budować razem z kimś. My (nasz portal) budujemy. Między innymi też wartość i rangę miejsca w ktorym się uczycie. Im lepsza jest ta szkoła, im ma lepszą opinię, tym Wy na tym korzystacie. Nikt na studiach nie będzie pytał, czy w szkole podczas audytu ktoś robił kanapki. Jesli II LO wyrobi sobie dobrą markę, wtedy Wy, Absolwenci, skorzystacie na tym wymiernie. Mam nadzieję, że piszę prosto, jasno i zrozumiale. Pozdrawiam

    bez pozdrowień

  • Anonim (AN0kTn), 2015-09-21 20:53 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Panie dyrektorze! Proszę wymienić licea dolnośląskie ,które uzyskały ten" zaszczytny" tytuł.

  • Anonim (hj5c0), 2015-09-21 21:02 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Artykuł napisany bardzo fachwo. Gratulacje dla autorki. Co do komentarzy to nie przejmowałbym się wiele. Zwykłe wylewanie pomyj na człowieka który postawił na nowoczesność i razwój 2LO. W organizacji audytu brało udział 17 uczniów. Dysponuje nazwiskami. Robiliśmy to z wielką przyjemnością i oddaniem dla Naszej Szkoły. Certyfikat szkoły wspierającej uzdolnienia jest Naszym sukcesem. Nie było by tego sukcesu gdyby nie praca Pani Beaty Ulatowskiej przy wsparciu Pana dyrektora Mirosław Sapkowskiego.

  • Anonim (AtH5rH), 2015-09-21 21:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie, nie pisze Pani jasno, gdyż nie ma Pani pojęcia o czym pisze ;>

    Primo: zapewniam Panią, że protesty nie ograniczały się tylko do internetu. Wiele inicjatyw uczniowskich nie odbyło się (lub odbywały się w bardzo ograniczonym stopniu) właśnie przez brak zgody lub wsparcia dyrektora. Wszelkie uwagi kierowane przez (i uwaga, tu Panią zaskoczę) DEMOKRATYCZNĄ większość były przez dyrektora ignorowane.

    Secundo: gdyby cały ten audyt, i ogółem wydarzenie, przynosiło jakieś wymierne, pozytywne skutki dla UCZNIÓW, a nie DYREKTORA, to zapewniam Panią, nie byłby negatywnie odbierany. Pragnę też zauważyć, że wszystkie pozytywne komentarze nt. tego audytu ( w tym również Pani) pochodzą od osób, które w żaden sposób niniejszy audyt nie były zaangażowane, więc nie mają pojęcia, co się działo 'wewnątrz'.

    Tertio: gdybyśmy byli uczniami XIV LO czy XII we Wrocławiu to wtedy owszem, można by mówić o jakiś korzyściach ze względu na markę czy renomę tychże szkół. Bo zatrudniają nauczycieli profesorskich, wyniki ich matur znacząco przewyższają II LO, ale przede wszystkim nie potrzebują wsparcia lokalnych gazet i portali, by być znanymi nie tylko we Wrocławiu ale i w całej Polsce. Zapewne, ku Pani zaskoczeniu i rozczarowaniu, II LO takiej renomy i rozpoznawalności wśród uczelni wyższych nie posiada, więc to, że 'pochodzimy' z mało znanego Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Bolesławcu, nic nam przy rekrutacji na studia nie da. Bo nie ma renomy, i długo mieć nie będzie. I ŻADEN mało znaczący papierek zdobyty dzięki KŁAMSTWU I MANIPULACJI, dzięki ukazaniu szkoły w świetle innym niż jest naprawdę (a więc - w świadomym wprowadzeniu odbiorcy w błąd) tej sytuacji nie zmieni. I nie, nie doda nam on żadnej znaczącej renomy, gdyż po prostu nie świadczy on w żaden wymierny sposób o wynikach nauczania szkoły etc.

    P. S. Uprzejmie prosi się, by ze względu na panującą wolność słowa, nie usuwać żadnych fragmentów powyższego komentarza, gdyż nie zawiera on żadnych obelg, przekleństw etc. a jedynie w subiektywny i kulturalny sposób wyraża on opinię piszącego (i paru innych osób ;>)

Reklama