W I LO odbędzie się charytatywny turniej piłki nożnej

Dyskusja dla wiadomości: W I LO odbędzie się charytatywny turniej piłki nożnej.


  • Anonim, 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    ciekawa jestem czy dziewczyny tez mogą grac?

  • Anonim (AtPGVr), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    jak najbardziej mogą:)

  • Anonim (AN0ovL), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    A czy przy okazji będzie zorganizowana jakś zbiórka pieniążków do symbolicznych puszek dla tzw. gapiów?? bo bardzo chciałabym pomóc tej rodzinie i mam nadzieję, że jest więcej takich osób

  • Anonim (AtPGVr), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Niestety nie bedzie zbiórki do tzw.puszek ze względu na to, że Stowarzyszenie Młodzi Demokraci nie posiadają osobowosci prawnej.Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do wzięcia udziału w turnieju.

  • Anonim (eQ5PLY), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wspaniała akcja i chwała wam za to, ale czy nie można było dogadać się z kimś kto ma os. pr. i zebrać więcej? trzeba było wziąć i to pod uwagę.

  • Anonim (ANjoqf), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    wydaje mi sie wspaniale ze inni chca pomoc malemu i jego rodzinie caluje wszystkich wasza rodaczka

  • Anonim (ePEAB9), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Do Franz!! Zorganizowanie zbiórki pieniężnej nie jest sprawą łatwą. Nawet instytucje które mają osobowość prawną czasami mają problemy z uzyskaniem pozwolenia na zbiórkę. Wbrew pozorom to niie jest to tylko stanie z puszką. Trzeba jeszcze komisyjnie przeliczyć pieniądze zebrane, przekazać pismo do US, mediów, UM. Nie zapeszając prawdopodobnie będzie przeprowadzona zbiórka. Jako główny organizator mogę zaapelować że możecie też przekazywać pieniądze na konto fundacji. A jeśli komuś żal 2,50 zł opłaty za przelew to niech zbierze więcej w swoim kręgu czy w klasie czy w zakładzie pracy i wtedy będzie miało to sens.

  • Anonim (AN0njv), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Do kiedy mozna zgłaszać drużynę?

  • Anonim (AtPGVr), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Uważam ze wtorek, środa to ostateczny termin zgłoszeniowy.

  • Anonim (ANiOfC), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    a na ktora godzine?? bo ja chetnie przyjde

  • Anonim (ePEAB9), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    turniej jest od 10.00-15.00

  • Anonim (Am1wpq), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    czesc gosciu a czy ja tez moge zagrac wlaczyl bys te gg bo mie moge cie zlapac pozdro i wesolych swiat gosciu eheheheheh

  • Anonim (ePEAB9), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    zagrac może każda drużyna składająca się z min. 5 osób która wpłaci symboliczną kwotę na konto fundacji.

  • Anonim (ePEAB9), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przypominan wszystkim którzy chcą wziąć udział w turnieju aby do jutra zgłaszały drużyny.

  • Anonim (ePEAB9), 11 lat temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    organizowana będzie zbiórka pieniędzy na rzecz Antosia więc zapraszamy do wsparcia zbiórki i godnego kibicowania zespołom biorącym udział w turnieju.

  • 1
  • 2